II Tura – rekrutacja do akademików

II Tura – rekrutacja do akademików
Od dnia 01 lipca 2021 r. przyjmujemy podania o przydział miejsc w domach studenckich na rok akademicki 2020/2021
Ze względu na sytuacje epidemiologiczną oraz mając na uwadze bezpieczeństwo studentów zostanie uruchomiona specjalna platforma w celu składania podań elektronicznie.
Link do platformy poprzez którą możecie składać podania znajduje się tutaj: KLIKNIJ TUTAJ
Zasady przydziału miejsc w domach studenckich pozostają takie same jak w latach ubiegłych.

Podania przyjmujemy do 13 lipca 2021 r.
W podanym terminie wnioski powinni składać studenci studiów stacjonarnych:
▪️Kandydaci na studia I stopnia licencjackie;
▪️Kandydaci na studia inżynierskie;
▪️Kandydaci na studia jednolite magisterskie;
▪️Studenci studiujący na innych Uczelniach;
▪️Studenci, którzy przegapili I turę przyjmowania wniosków (w pierwszej kolejności miejsca będą przyznawane osobom rekrutującym się na studia)
Kandydaci na studia drugiego stopnia podania będą składali w terminie wrześniowym.
Studenci posiadający orzeczony stopień niepełnosprawności, podania będą również składać elektronicznie.
Przypominamy, że w przypadku, gdy akademik zostanie przyznany, należy w ciągu 14 dni dokonać wpłaty tzw. opłaty rezerwacyjnej za miejsce w kwocie 600 zł, która będzie zaliczona na poczet kaucji za miejsce w domu studenckim.
Wysokość opłaty rezerwacyjnej/opłaty kaucyjnej nie jest równoważna z opłatą miesięczną za miejsce w Domu Studenckim.
Pod linkiem KLIKNIJ TUTAJ znajdują się informacje ws. opłaty rezerwacyjnej oraz jest przedstawiony cennik.